Anna Kaczmarkiewicz
Manager ds. szkoleń, rozwoju, bezpieczeństwa

dla:
(osoby odpowiedzialne za organizację i nadzór nad pracami wysokościowymi)
(specjaliści odpowiedzialni za bezpieczeństwo pracy i ocenę ryzyka zawodowego)
(osoby nadzorujące infrastrukturę techniczną i procesy produkcyjne)
(technicy, monterzy, serwisanci, budowlańcy i inni)

Praca na wysokości wymaga wiedzy i doświadczenia, dlatego oferujemy szeroki zakres szkoleń poświęcony tej tematyce w formie wykładów oraz warsztatów.
Przed szkoleniem prowadzony jest audyt potrzeb i oczekiwań naszego klienta, tak aby szkolenie było dostosowane do grupy odbiorców.
Ustalany na podstawie przeprowadzonego audytu u klienta (przedział 4h – 8h)
u Klienta

Safety Day w Twoim zakładzie pracy to szkolenie skierowane do wszystkich organizacji, których działalność związana jest z pracą na wysokości. Poznaj dwa warianty szkoleń. Wejdź z nami na wyższy poziom bezpieczeństwa.
30 – 45 min (w zależności od wariantu)
wskazane przez klienta

Szkolenie Podstawy pierwszej pomocy psychologicznej po wypadkach kierujemy do każdego, kto chce dowiedzieć się jak reagować w czasie kryzysu, przy pierwszym spotkaniu z emocjami, stresem innych, ale też własnym.
ustalone przez Klienta

Zadbaj o właściwe postawy, zachowania i wartości pracowników w Twojej organizacji. Naucz się skutecznie budować kulturę bezpieczeństwa. Niech cały zespół czuje się odpowiedzialny i ma kompetencje, by dbać o bezpieczeństwo w pracy i w życiu.
wskazane przez Klienta

Analiza wypadków i innych incydentów – nowoczesna metoda RCA (Root Cause Analysis), czyli analiza przyczyn źródłowych, to skuteczna metoda analizowania wypadków i innych incydentów, która pozwoli Ci na udoskonalenie procesów mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa ludzi w miejscu pracy.
wskazane przez Klienta

Zgodnie z przepisami prawnymi Dyrektywa narzędziowa 2009/104/WE oraz Rozporządzeniem w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników z dnia 30 październik 2002r., każdy sprzęt użytkowany roboczy do pracy, który w miarę zużycia może stworzyć zagrożenie dla użytkownika (pracownika) musi być regularnie przeglądany.
wskazane przez Klienta

Zdobądź umiejętności przeprowadzania audytu behawioralnego wśród grup pracowników na różnych stanowiskach. Audyt behawioralny to metoda pracy, która dzięki obserwacji postaw, zachowań i nawyków ludzi pozwala identyfikować potencjalnie niebezpieczne sytuacje.
4 – 5h
wskazane przez Klienta
Regulacje prawne z zakresu BHP, w szczególności: Rozporządzenia MPiPS w sprawie ogólnych przepisów BHP, Kodeks Pracy, rozporządzenia branżowe.
Regulacje zawarte w rozporządzeniach.
Regulacje prawne wynikające z rozporządzenia MG z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy, rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 21 października 2008 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn.

