PROMOCJA KULTURY BEZPIECZEŃSTWA
Jesteśmy dumni, że jako partner znaleźliśmy się w tak zacnym gronie i wspólnie z Centralnym Instytutem Ochrony Pracy – Państwowym Instytutem Badawczym, Zarządem Głównym Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Pracowników Służby BHP oraz Porozumienia Dla Bezpieczeństwa w Budownictwie ocenialiśmy hasła konkursowe promujące kulturę bezpieczeństwa.
Oto zwycięskie hasła:
- Nie dziw się, że masz kiepskie statystyki, jak masz takie złe praktyki!
- Podziel się bezpieczeństwem
- Bezpieczeństwo – podaj dalej
- Tatusiu, bezpieczeństwo Twoje = szczęście Moje
- A mogło być inaczej….gdybyś tylko uważniej pracował
- BHP nie stosujesz? NIE PASUJESZ!
- Bezpieczeństwo ignorujesz – odlatujesz
Hasła wraz z obrazami zostaną wykorzystane w kampanii promującej bezpieczeństwo w czasie pracy.
Jej główne cele to:
- Promocja profilaktyki związanej z przeciwdziałaniem wypadkom przy pracy poprzez upowszechnianie wśród pracowników zasad bezpieczeństwa.
- Promowanie prawidłowej postawy do ogólnych przepisów BHP w tym środków ochrony indywidualnej.
- Promocja dobrych praktyk w obszarze bezpieczeństwa pracy,
- Promowanie ochrony zdrowia i życia przez sztukę i zachęcanie do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zachęcamy i zapraszamy firmy, które są zainteresowane tą tematyką do współpracy w ramach tego i innych projektów.
Kontakt:
Kinga Kurcz, FUNDACJA KULTURY BEZPIECZEŃSTWA – e-mail: [email protected]
Joanna Nagraba, FARAONE POLAND SP. Z O.O. – e-mail: [email protected]