Faraone Poland nie prowadzi promocji z okazji Black Friday. Nie dlatego, że nie mamy atrakcyjnych ofert. Staramy się, by nasze produkty przez cały rok utrzymywały dobry stosunek jakości do ceny.
Jak to robimy?
Nasze produkty cechuje bardzo konkurencyjna cena użytkowa. To sprzęt certyfikowany. Użytkowany przez specjalistów, którzy świadczą usługi pracując na wysokości, podlega corocznym kontrolom technicznym.
Wykonywanie kontroli prowadzonych na zamówienie pozwala nam monitorować żywotność naszych produktów. Z dumą spotykamy drabiny i podesty Faraone, które funkcjonują kilkanaście a nawet kilkadziesiąt lat!
Skąd tak doskonałe efekty?
Sukces konstrukcji Faraone ma kilka składowych. Po pierwsze, stawiamy na edukację. Uczymy jak korzystać z naszych rozwiązań do pracy na wysokości, by były nie tylko bezpieczne i komfortowe, ale także służyły długo i wydajnie.
Stosujemy opatentowane przez nas technologie. Kilkadziesiąt lat doświadczeń, własne testy, współpraca ze specjalistami, restrykcyjne normy, wykraczające daleko poza ogólnie przyjęte standardy, przekładają się na jakość naszych produktów.
Najważniejszy czynnik
Najważniejszym czynnikiem, mającym wpływ na wszystko co robimy, jest ścisła współpraca z użytkownikami naszych sprzętów, dobre relacje z naszymi dystrybutorami oraz liczne akcje, które prowadzimy na terenie całej Europy i świata.
Bierzemy udział w targach i konferencjach. Prowadzimy darmowe programy dedykowane firmom, uczelniom, wszystkim instytucjom, których działalność związana jest z pracą na wysokości. Angażujemy się w działania z zakresu CSR, budując kulturę bezpieczeństwa.
Dbamy o kanały komunikacji z osobami zaangażowanymi w tematykę bezpieczeństwa pracy, współtworząc z nimi aktywną społeczność, która sprawia, że wysokość staje się bezpieczna dla wszystkich.
Dziś w Black Friady dużo mówi się o cenach, ofertach, produktach. To dzień, w którym wszyscy mówią o sprzedaży. Nie twierdzimy, że to coś złego, każda firma musi sprzedawać, by utrzymała się na rynku.
Bezpieczeństwo
Chcielibyśmy jednak zwrócić uwagę na coś bardzo istotnego. Siła marki, produktów, całej działalności, nie opiera się na cenie. Ofertą nie jest tylko sam produkt i jego wartość. Miarą naszej pracy jest jej cel, który przekonuje i zmienia świat na lepsze. Naszym celem jest bezpieczeństwo na wysokości.
Dla nas Black Friaday może być White i Red. To nie ma znaczenia. Nie będziemy kalkulować ile tego dnia można zarobić, regulując ceny. Pewnie znajdziecie nasze produkty na rynku w ramach akcji Black Friday. OK, to nic złego.
Zależy nam jednak, by osoby, które korzystają z naszych produktów, używały je świadomie. Nie dlatego, że kupiły je taniej, w promocji. Ale dlatego, że są naprawdę bezpieczne. Tylko wtedy będziemy dumni z naszej pracy. Tylko wtedy będziemy czuli, że nasza praca ma sens.
Może dzięki takiemu podejściu również AI wygeneruje obrazy nie tylko black. W końcu Black Friday jest nazwą bardzo umowną, której pochodzenie dla nikogo nie jest do końca jasne. Nic nie stoi na przeszkodzie, by był to Safe Friady, Safe Week a nawet Safe Year.
Udanego Black Friday. Bezpiecznego Piątku.