Powiemy Wam co myślimy o botach w Social Media. Tu i teraz. To zaśmiecanie komunikacji oraz niszczenie naszych relacji. Dlatego sabotujemy boty w mediach społecznościowych. Mówimy im stanowcze NIE!
Jesteśmy otwarci na żywy dialog a nie mechaniczne riposty, które nie mają nic wspólnego z rozmową, człowiekiem, słuchaniem, poświęcaniem uwagi.
Zależy nam na budowaniu z Wami prawdziwych relacji, pełnych emocji, empatii, zrozumienia. Automatyzowanie komunikacji zabija to, co w naszych relacjach jest najcenniejsze.
Sprzedaż jest ważna, ale najważniejsze są Wasze potrzeby. Bez ich znajomości nie mamy co sprzedawać. Kanały społecznościowe chcemy traktować jak źródło wiedzy o tym, czego potrzebujecie.
Dlatego pokazujemy Wam co robimy. Liczymy, że widząc to, powiecie nam czy wykonujemy dobrze swoją pracę. Chcemy być z Wami w stałym kontakcie i wiedzieć również co u Was słychać.
Boty sabotujemy. Nie zgadzamy się na promowanie kanałów w mediach społecznościowych z pomocą fejkowych kont. Wiemy, że takich ofert jest coraz więcej. Stanowczo je odrzucamy.
Zależy nam, byście o tym wiedzieli. Jesteśmy autorami wszystkich treści, które do Was kierujemy. Kiedy korzystamy z AI, wyraźnie o tym informujemy. Nie chcemy wprowadzać Was w błąd.
Jesteśmy zwolennikiem AI, które służy ludziom. Nie zgadzamy się na dialog, w którym to ludzie mają być sterowani za sprawą AI. Bycie świadomym nabiera dziś wyjątkowego znaczenia.
W trosce o bezpieczeństwo
Piszemy o tym w trosce o Wasze bezpieczeństwo. Uważajcie na fajkowe posty i konta. Zależy nam, by nikt i nic nie zakłóciło budowy naszej społeczności. To ważne, ponieważ razem budujemy kulturę bezpieczeństwa.
Grafiki w tym wpisie opracowaliśmy z wykorzystaniem AI, ale przekaz jest nasz. Sami opracowaliśmy prompty. Sami napisaliśmy teksty.
Nie zamykamy się na komunikację z użyciem botów. Planujemy wykorzystać je, by usprawnić wiele procesów, również w pozyskiwaniu przez Was informacji na temat naszej oferty, ale nie z wykorzystaniem mediów społecznościowych.
Nie zgadzamy się, by boty wprowadzały ludzi w błąd. Musimy wyraźnie odróżnić rozmowę człowieka z komputerem (Human-Computer Interaction, HCI) od rozmowy dwojga ludzi.
Zachęcamy Was do zwrócenia uwagi na swoje relacje. Media społecznościowe nie są tu bez winy. Okazuje się, że mamy coraz większą trudność z okazywaniem sobie uczuć.
Jesteśmy Wam wdzięczni za każde spotkanie, poświęcony nam czas. Bardzo to doceniamy i zależy nam, byście o tym wiedzieli. Tej wartości nie da się wycenić. To coś więcej niż pieniądze. To nasze relacje ❤️
Uważajcie na siebie. Bezpiecznego weekendu. Niech wysokość Wam sprzyja!