Podest do obsługi czoła lokomotywy.
Z podestu można wygodnie wymienić szyby, pióra wycieraczek, żarówki i inne elementy znajdujące się na froncie lokomotywy.
Elementy stykające się z lokomotywą są pokryte ochronną pianką.
Podest posiada system dodatkowych kół prowadzących podest po szynie, co znacząco ułatwia manewrowanie i ustawienie podestu w poprawnej pozycji.
Koła podestu mogą posiadać 2 lub 3 rolki co zapobiega „wpadaniu” i klinowaniu się w szczelinę pomiędzy szyną a posadzką. Istnieje możliwość wyposażenia podestu w uchwyty transportowe, które umożliwiają transport podestu suwnicą pomiędzy torami.
Wejście podestu po schodach pod wygodnym kątem nachylenia, które nie zwiększają długości podestu poprzez ułożenie wzdłuż podestu i nie wystają poza szerokość lokomotywy.
Podłoga podestu jest wykonana z antypoślizgowej blachy ryflowanej, opcjonalnie może być wykonana z kraty stalowej, tworzywa (GRP) lub profilu perforowanego o dowolnym kształcie perforacji.
Zastosowanie | DO KONSERWACJI POJAZDÓW |
---|
Reviews
There are no reviews yet.